Zachar testuje komunikację z dealerami
20 października 2017 AutoFanatyk 0 Comments
Zachar Zawadzki to jeden z najważniejszych influencerów polskiej branży auto-moto. Jego kanał youtube’owy Zachar OFF subskrybuje ponad 100 tys. userów. Niedawno influencer zamieścił na nim ciekawy filmik, w którym znalazło się porównanie sposobów komunikacji z dealerami. Okazało się, że najlepiej sprawdzają się nowe technologie. Konkretnie widget.
Jak mówi we wstępie filmu, Zachar miał problemy z jednym z dealerów, jeśli chodzi o umówienie się na jazdę testową. Zajęło to więcej czasu, niż oczekiwał, dlatego postanowił sprawdzić, jak wygląda komunikacja z innymi markami. Tak powstał kilkuminutowy filmik na YouTube’a Zachar OFF „Jak dorwać dealera?”, który można obejrzeć poniżej.
Influencer przetestował komunikację kilku marek: francuskiej, włoskiej, niemieckiej, koreańskiej i japońskiej. Wykorzystał, chociażby maila, chat na Facebooku, telefon. Okazało się jednak, że najszybciej udało mu się skontaktować z salonem Lexus Kraków, który na stronie internetowej posiada widget połączenia zwrotnego, tak zwany call-back. Zostawiwszy numer po kliknięciu, był połączony z konsultantem w ciągu około 20 sekund!
Salon Lexus Kraków korzysta na stronie z produktu firmy Dzinga, którego pełna nazwa to Smart call-back. Widget jest prostym dodatkiem do strony internetowej, którego instalacja i konfiguracja zajmuje kilka minut i nie wymaga wiedzy informatycznej. Dodatek obserwuje osobę odwiedzającą stronę i jeśli zamierza ją opuścić, wyświetla się okienko, w którym pojawia się prośba o zostawienie numeru telefonu, potwierdzenie i zapewnienie o kontakcie ze strony firmy do 21 sekund. Następnie call-back automatycznie inicjuje połączenie z klientem.
Przy bardzo niskich kosztach narzędzie znacząco poprawia obsługę klienta. Praktycznie znika problem nieodebranych telefonów (widget pozwana na jednoczesne wdzwonienie się na podany numer wielu osób), a tym samym łatwiej jest nawiązać kontakt, zaprezentować ofertę, wyjaśnić wątpliwości, które może mieć klient etc. Daje ogromną oszczędność czasu i niezmiernie ważne korzyści wizerunkowe.
„Musimy być tam, gdzie nasi potencjalni klienci, czyli np. w ich komputerach i komórkach. A gadżet call-back właśnie jest zawsze tam, gdzie nasi klienci i w łatwy oraz szybki sposób pozwala na komunikację z salonem” – wyjaśnia powody wdrożenia dodatku Michał Akszak-Okińczyc, Dyrektor Stacji Lexus Kraków.
Dodajmy, że widget to Call-back to część dużo większego produktu firmy Dzinga, która nazywa się platformą CFM, czyli Communication Flow Management. Platforma służy do optymalnego zarządzania komunikacją w firmie (kanały telefoniczne, SMS, chat, komunikatory). Platforma jest dostarczana jako SaaS.