Reklama na samochodzie – co warto wiedzieć?
20 grudnia 2022 Material zewnetrzny 0 Comments
Niekiedy możemy usłyszeć, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy, ponieważ broni się sam. Jest w tym oczywiście sporo prawdy, jednak należy pamiętać, że udana promocja z pewnością pomoże w rozpowszechnieniu naszej marki. Dlatego też coraz większą popularnością wśród reklam zewnętrznych cieszy się reklama na samochodzie. Czy warto w nią zainwestować? Sprawdźmy!
Na czym polega reklama na samochodzie?
To nic innego, jak oklejanie samochodu folią przy użyciu wcześniej zaplanowanego i uzgodnionego z właścicielem projektu. Często wykorzystuje się do tego logo czy hasło firmy tak, by wykonanie przykuwało wzrok i świadczyło o profesjonalizmie. Reklamę na samochodzie wykorzystuje się w celach promocyjnych, aby przedstawić szerokiemu gronu odbiorców swoją markę. Car wrapping, bo tak nazywa się ten zabieg, jest w 100% bezpieczny dla auta – nie uszkadza lakieru, a folię można bez trudności oraz widocznych śladów całkowicie usunąć z powierzchni samochodu.
Reklama na samochodzie a jej zalety
Ta forma marketingu posiada wiele korzyści. Najważniejszą jest jej wysoka skuteczność, a wszystko dzięki mobilności – przemieszczanie się po mieście czy kraju wraz z reklamą świetnie wpływa na poszerzanie zasięgu potencjalnych klientów. Dobrze przemyślana i atrakcyjna wizualnie reklama sprawi, że więcej osób dowie się o naszych produktach czy usługach. Co ciekawe, w tym przypadku dużym sprzymierzeńcem okazują się być… uliczne korki. To właśnie szczególnie wtedy jest widoczna przez kierowców, osoby korzystające z komunikacji miejskiej oraz piesze. Ogromnym plusem jest kwestia żywotności, ponieważ przy jednorazowym koszcie możemy liczyć na długoletnią, trwającą nawet 5 lat inwestycję. Dużą zaletą takiej reklamy jest także brak konieczności zdobywania pozwolenia czy wiedzy z zakresu regulacji prawnych, tak jak to ma miejsce np. w przypadku stawiania billboardów. Nie ma potrzeby także, by starać się o miejsce na reklamę i rozważać, która lokalizacja będzie najkorzystniejsza.
Reklama na samochodzie – czy warto?
Jak najbardziej! To nie tylko bardzo skuteczna forma promowania marki, ale także inwestycja, która pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Szczególnie warto na nią postawić, jeśli często wykorzystujemy auto do celów służbowych – wówczas spotkanie z kontrahentem będzie świetną okazją do pokazania profesjonalizmu marki. Odpowiednio dobrana i dobrze wykonana reklama samochodowa sprawia, że nasza firma odbierana jest jako rzetelna i godna zaufania.
Jeśli interesuje cię tego typu reklama, sprawdź naszą ofertę: krugerplus.com