Motoryzacja przenosi się do Internetu. Inchcape z własnymi sklepami online.
7 marca 2018 AutoFanatyk 0 Comments
Nasze przyzwyczajenia zakupowe w ciągu ostatnich lat zmieniły się radykalnie. Dziś konsumenci preferują zakupy online, pozwalające na komfort i oszczędność czasu. Rewolucja zakupowa sięga również branży motoryzacyjnej. Lider sprzedaży samochodów segmentu premium w Polsce – Inchcape Motor Polska – rozpoczął sprzedaż e-commerce.
Inchcape w swoim portfolio e-commerce na rynku polskim posiada już trzy portale zakupowe – bmw-shop.pl, mini-shop.pl oraz level4.inchcape.pl – przeznaczone dla pasjonatów marek BMW i MINI oraz profesjonalistów branży motoryzacyjnej.
Dwa pierwsze to alternatywa dla stacjonarnych butików BMW oraz MINI, oferujące liczne akcesoria, kolekcje modowe, kosmetyki samochodowe czy modele i zabawki dziecięce.
– BMW-shop.pl oraz MINI-shop.pl to sklepy posiadające pełną ofertę przeznaczoną dla fanów, pragnących być jeszcze bliżej swoich ulubionych marek motoryzacyjnych – twierdzi Łukasz Goździor, Marketing Country Manager w Inchcape Motor Polska.
Spoglądając na ofertę portalu BMW-shop odnosi się wrażenie, że asortymentu może pozazdrościć niejeden sklep internetowy z odzieżą męską i damską. Znajdziemy tam m.in. kolekcje casualową BMW Lifestyle, BMW Motorsport – odnoszącą się do wyścigowych zespołów BMW, czy eleganckie akcesoria BMW Iconic. To jednak nie wszystko – sklep oferuje również akcesoria turystyczne, oryginalne rowery BMW (w tym rower elektryczny!) oraz zestaw golfowy sygnowany logiem bawarskiej marki.
Level4.inchcape.pl – to z kolei sklep z częściami zamiennymi do pojazdów BMW oraz MINI, przeznaczony dla profesjonalistów oraz entuzjastów motoryzacyjnych. Oferuje liczne części, podzespoły oraz akcesoria, które w prosty sposób możemy wyszukać po numerze identyfikacyjnym lub filtrując po marce, serii oraz konkretnym modelu.
Właściciel sklepów – Inchcape – to dziś jedna z pięciu największych grup dealerskich w Europie. Na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Działa w 29 krajach, reprezentując 25 marek samochodowych. W skali globalnej prowadzi 200 salonów dealerskich.