Luksusowe marki dbają o klienta
12 listopada 2017 AutoFanatyk 0 Comments
Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach większość usług jest zautomatyzowana. Nie wyobrażamy sobie życia bez smartfona czy laptopa, bo dzięki tym urządzeniom mamy stały kontakt ze światem. Obecnie każda szanująca się branża zdaje sobie sprawę, że kluczem do sukcesu jest wyjście naprzeciw potrzeb klienta. A ten nie lubi czekać… Nic więc dziwnego, że postanowiono ten problem zminimalizować. Za sprawą łatwo dostępnych aplikacji, klienci mogą liczyć na błyskawiczną obsługę. O czym konkretnie mowa? Chociażby o systemie komunikacji w luksusowych salonach samochodowych.
Nie wolno lekceważyć klienta
Luksusowych brandów samochodowych nie brakuje. Nierzadko samochody kosztują kilkaset tysięcy złotych. Cena wydaje się zawrotna dla przeciętnego Kowalskiego, jednak nie brakuje osób, które decydują się na takie auta, bo zdają sobie sprawę, że kupują ikony motoryzacji, samochody niezawodne i luksusowe, które podnoszą ich prestiż społeczny. Jednak decydując się na taką inwestycję, klient liczy, że zostanie odpowiednio potraktowany przez dealera – nie jak kolejny w tym dniu osobnik, ale ktoś wyjątkowy, komu warto poświęcić maksimum uwagi. Nie ma więc opcji, aby nie było możliwości skontaktowania się z dealerem. Jakie rozwiązanie więc odkryły najbardziej prestiżowe marki?
Widget drogą do sukcesu
Wyobraźmy sobie sytuację, podczas której decydujemy się na spotkanie z dealerem, chcemy umówić się na jazdę (próbną). Do dyspozycji mamy drogę mailową, zapytania za pośrednictwem komunikatorów, czy wysyłanie formularzy z zapytaniem. Jednak prawda jest taka, że bardzo często czas oczekiwania na odpowiedź jest zbyt długi, przez co klient traci zainteresowanie daną marką. Oczywiście, nie można zapomnieć o tradycyjnym telefonie. I tu pojawia się problem, ponieważ nie jesteśmy w stanie nawiązać połączenia… Jedno, drugie podejście i zaczyna ogarniać nas irytacja. Tak nie powinno być, jeśli próbujemy nawiązać kontakt w godzinach pracy danego salonu.
Wiedzą o tym profesjonaliści z branży, dlatego postawili na proces automatyzacji komunikacji z klientem. Pomocny w tym jest widget call-back, czyli mówiąc po ludzku, opcja połączenia zwrotnego. Wiele salonów postawiło już na takie rozwiązanie, które na wysokim poziomie dostarcza, chociażby firma Dzinga. Czy warto? Oczywiście! W ten sposób można zyskać przychylność klienta, który ma w planie wydać nawet kilkaset tysięcy złotych. Produkty firmy Dzinga docenione zostały już przez wiele firm, którym zależy na błyskawicznym kontakcie z klientem.
Jak działa smart call-back?
Na stronie widoczna jest pulsująca słuchawka. To gadżet, który śledzi zachowanie klienta na stronie. Pada prośba o podanie numeru telefonu i deklaracja, że system call-back oddzwoni do klienta w ciągu zaledwie 21 sekund! Niemożliwe? A jednak da się, czego dowodem są produkty firmy Dzinga. Dzięki tego typu automatyzacji kontaktu, klient nie zdąży odejść na stronę konkurencji, a liczba potencjalnych kupców może się znacząco zwiększyć.
Zadowolony klient to podstawa
Jednak to, że ułatwiona zostaje praca dealera, nie jest najważniejsze. Podstawą w instalowaniu widgetu Dzinga na stronach luksusowych marek jest podniesienie satysfakcji klienta. Widzi on bowiem, że marce na nim zależy, że nie pozwoli mu po prostu zniknąć ze strony. Takie podejście trafia do coraz większego grona osób. Zalety? To, że w mniej niż pół minuty można dowiedzieć się szczegółowych informacji o wybranym modelu i umówić się na jazdę próbną. A potem? Potem pozostaje już tylko cieszyć się swoim nowym nabytkiem.