Blog motoryzacyjny, samochody, motoryzacja, super auta, tuning

Inchcape wśród największych dealerów w Polsce. Próg 3 tys. pojazdów rocznie na horyzoncie.

9 kwietnia 2018 AutoFanatyk

Spread the love

Inchcape Motor Polska, obecny od 13 lat na rynku polskim, po raz drugi z rzędu znalazł się na liście TOP50 dealerów samochodowych w Polsce opracowanej przez Miesięcznik Dealer. Tegoroczna, 34 pozycja to awans o 5 miejsc w stosunku do zeszłorocznego rankingu. Co więcej, Inchcape jest jednym z dwóch dealerów w zestawieniu koncentrującym się wyłącznie na segmencie Premium.

Awans Inchcape Motor Polska o pięć pozycji (z 41 na 34 miejsce) to zasługa ponad 25% wzrostu sprzedaży sieci, co przełożyło się na 2778 sprzedanych pojazdów marek BMW oraz MINI w salonach w Warszawie, Wrocławiu oraz w działającym od trzeciego kwartału 2017 r. salonie w Poznaniu. W zeszłym roku sprzedaż Inchcape Motor Polska rosła nie tylko szybciej niż cały rynek motoryzacyjny (18%), ale również szybciej od segmentu premium.

Z danych opublikowanych przez KPMG wynika, że rynek produktów premium w Polsce wciąż rośnie, natomiast liczba rejestracji nowych samochodów marek premium przekroczyła w 2017 roku 61 tys. sztuk. Marka BMW odpowiada za blisko dwie czwarte sprzedaży modeli premium, z kolei Inchcape zbliża się do poziomu 5% wolumenu tego segmentu rynku.

Inchcape nadal myśli o możliwościach rozwoju. W drugiej połowie 2017 roku, brytyjski koncern otworzył swój oddział w Poznaniu; nie wyklucza jednak dalszej ekspansji na rynku polskim. W 2018 roku dealer otworzył własny pop-up store ulokowany w warszawskim centrum handlowym Blue City, będący największym tego typu przedsięwzięciem w Polsce.

– W perspektywie najbliższych kilku lat planujemy zwiększyć sprzedaż do poziomu 5 tysięcy sztuk nowych pojazdów rocznie – deklaruje Marcin Słomkowski, prezes Inchcape Motor Polska. – Z naszych usług korzysta obecnie około 20 proc. użytkowników autoryzowanych serwisów marek BMW i MINI w Polsce. Jak wynika z analiz nasze regularne wzrosty wynikają m.in. z wysokiego wskaźnika zadowolenia i jakości obsługi klienta.

#BMW#Inchcape Motor Polska

Previous Post

Next Post

Comments

  1. Rusin
    11 kwietnia 2018 - 12:43

    Super, jak wiadomo Klient jest najważniejszy, a sporo firm o tym zapomina 🙂 Miejmy nadzieję, że będą jeszcze wyżej!

Dodaj komentarz

Your email address will not be published / Required fields are marked *

*